Subject: Esindajate nimetamine Šveitsi-Eesti koostööprogrammi toetusmeetme „Sotsiaalse kaasatuse toetamine” juhtkomiteesse ja töörühma
From: "Ave Osman" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>, "Olga Gnezdovski" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Martin Tulit" <[email-masked]>, "Minna Harjo" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 10:40:55 +0300

Teie 18.09.2024 nr 13-3/6-1

Meie 2-1/681-2 01.10.2024

Tere

Siseministeerium kui Šveitsi-Eesti koostööprogrammi toetusmeetme
„Sotsiaalse kaasatuse toetamine” komponendi nr 4 operaator esitab
juhtkomitee ja töörühma liikmed järgnevalt:

juhtkomitee liige: Ave Osman, välisvahendite osakonna nõunik;

töörühma liige: Minna Harjo, kodakondsuspoliitika ja kodanikuühiskonna
osakonna nõunik.

Lugupidamisega

Ave Osman
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5194 9515
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>